SW burza

DeeJay deejay@email.cz
Neděle Prosinec 20 14:51:42 CET 2009

to me pripomina moji patecni story s vymenou pneumatik - podotykam ze v
tomto pneuservisu se obouva cela nase firma coz je vice nez 10 aut.
- v patek jsem potreboval na rychlovku prezout soukrome auto tak tam volam s
tim ze gumy mam a ze o pul pate není problem, gumy sem dovezl driv at jsou
tam nachystane a vyslechl jsem si jaky sem hajzl, kupovat si gumy na netu a
ze misto 6 set za prezuti mi nauctuji 12, a ze to sou beztak svine z polska
a kdesi cosi ... no prej teda ze su z tehle firmy tak mi to udelaji za tech
6 kil - kecu jak holic v sobotu ...

DJ

BTW: dozral sem je tim,ze sem jim rekl,ze kdybych se lip ucil mohl sem se
vyucit taky pneuprezouvacem a byl bych ve vate :-D

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Sunday, December 20, 2009 12:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: SW burza

Puvodni zprava ze dne 20.12.2009 od Tomáš Tomáš:

> Uzivani v zahranici. Nesmíte pouzívat software, vcetne napriklad
> siťove verze, nebo uzivatelskou dokumentaci mimo jurisdikci, v níz
> jste tento software pořídili

Tak proste takovy software neporizovat. To je jedina obrana. Nedavat
jim penize.

Nemysli si, ze tohle je pripad pouze software. To se deje i normalne v
elektronice. Kdysi jsem shanel nejake mechanicke soucastky. Porad jsem
je nemohl sehnat, az jsem oslovil jednu firmu v USA, ktera je
pouzivala, jestli by mi rekli, kde to kupuji. A oni mi to bez problemu
rekli. Bylo to od firmy v UK.

Tak jsem je oslovil s poptavkou a oni mi odpovedeli, ze tu v CR maji
zastoupeni. Kontaktoval jsem ho a on cely ochotny dodal katalog. Bez
ceniku, bez dalsich informaci. Po dalsim dolovani z nej vylezl i
nejaky cenik na pozadovane polozky, minimalni odber v balenich v radu
25-60 tisic kusu (podle druhu, cena jednoho byla tak asi 0,50 Kc). Po
nejakem vyjednavani mi slibil, ze mi tedy proda nejaky vzorek, abych
vubec vedel, co kupuju. Tak za 1.000 Kc bez DPH dodal 1.000 kusu toho
typu, o ktery jsem mel zajem. Na krabici bylo napsano SAMPLES a ja
jsem pozdeji zjistil, ze mu to z UK dodali zadarmo uplne normalne,
jako to dodavaji jinym, on mi to prodal za tago. Tak jako me to ani
nevadilo, ja jsem to nechtel vylozene zadarmo, ale zase na druhou
stranu jsem si udelal jisty pohled na vec. Rekl jsem si, ze kdyz me
podvedl poprve, udela to zase kdykoliv v budoucnu, a proc bych mu tedy
mel sypat...

Po nejake dobe jsem se rozhodl, ze bych potreboval tak 2-3 typy, tj.
2-3 baleni. Kontaktoval toho vyrobce v UK a napsal mu, ze mam zajem o
jejich produkty, ale ze chci ta baleni koupit bud primo od nich, a
nebo at mi dodaji kontakt na jakekoliv jejich zastoupeni v USA, ze si
to koupim v USA. Ze rozhodne nechci kupovat od toho ceskeho. Druhy den
mi volal ten mistni cesky smoula cely vesely a skodolibe mi rekl, ze
jsem ho chtel obejit, ze mu to napsali, a ze oni mi to rad doda, at si
napisu, co chci :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem