SW burza

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 20 15:23:02 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 20.12.2009 od Hfmcons:

> Zkusil si do UK napsat, že ti vzorky prodal? Nehledě na to, že by v
> tomto případě musel odvést plnou DPH což by bylo zajímavé zjistit a
> v tom případě by se s ním svezla i firma co mu Samply dodala. Sorry,
> ale já takové bláznivé obchodní vztahy nemám rád, ať již je příčinou
> cokoliv.

Mne ani nevadilo, ze jsem za ty vzorky zaplatil. Kdyby mi to vadilo,
tak bych je prece ani nechtel. A kdyby mi rekl, ze vzorky dostava
zadarmo, ale ma s tim samozrejme nejake vydaje, kdyz mi je posila, tak
bych to v pohode pochopil. Jen nemam rad, kdyz ze me nekdo dela vola.
Od takovych lidi pak nenakupuju.

Nenapsal jsem jim, ze mi vzorky prodal, at si dela, co chce. Chtel
jsem po nich kontakty do USA. Ale oni nemaji zajem o obchod, asi
nejsem dostatecne zajimavy zakaznik. To je jejich pravo, kdyz nechteji
prodat, nutit je nemuzu a ani nechci. Tak holt nekupuju.

Ja jsem to drive delal jinak. Kdyz mi nekdo nechtel neco prodat,
vsemozne jsem se snazil ho k tomu donutit. Psal jsem vyrobcum nebo
regionalnim nadrizenym treba pro Evropu, ze mi lokalni prodejce nechce
dodat to a to, oni na ne pak udelali bububu a dostal jsem, co jsem
chtel. Pred nejakou dobou jsem se nad tim ale zamyslel a rikal jsem
si, ze to nemam zapotrebi. Me to stoji cas a jeste jim delam byznys.
Takze uz to nedelam. Nechces prodat? Koupim jinde nebo vubec.

Mimochodem, ted jsem si vzpomnel na jednu takovou firmu. Uz jsem to tu
vlastne probiral nekolikrat. Firma se jmenuje Fabory. To jsou na tohle
opravdovi borci. Tak ja to napisu ve zvlastnim vlakne, at je na nedeli
nejaka legrace.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem