Zkousecka "Vadaska"

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Prosinec 20 14:51:59 CET 2009

Peknou nedeli preji,
co z modernich zkousecek se da pouzit podobne jako stara Vadaska
(doufam, ze se tomu vsude rikalo takhle)? Chci od toho aby mela
doutnavku a dvouvodicove priblizne mereni napeti, ale s nenulovym
odberem. Co tak koukam tak vse je dnes resene s LEDkama a moc se mi to
nezda. Kolikrat clovek poznal ze napeti na merenem miste je jen nejake
dovlecene nebo skutecne tvrde a vubec mi proste vyhovovala. Da se jeste
nekde koupit ten puvodni typ? Viz
http://www.vseumel.cz/grafika/vymena-zasuvky-2.jpg
nebo jeste ta starsi bakelitova kulatejsi verze. Nasel jsem treba
takovyhle typ, ale predpokladam ze vstupni impedance se bude blizit
normalnimu multimetru.
http://www.tipa.eu/cz/produkt/07750028-zkousecka-uni-t-ut15c/
Mam pen type multimetr a ten ma dokonce tak vysokou impedanci, ze jen
priblizeni ruky k hrotum zvysi zobrazeny udaj o temer 100mV pokud neni
nikam pripojeny. To je na instalace vcetne vecneho cekani na auto
ranging nepouzitelne.
Predem diky za tipy na typy. ;-)

Tosa