Frekvencni menice (WAS Re: *SPAM* reverzace 3f motoru)

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Prosinec 8 19:12:45 CET 2009

Ono to bude tim, ze pri vyssich frekvencich zacne tect zrejme motorem vyrazne mensi proud. Ja mel opacnej problem, kdyz jsem pripojoval vysokootackovej motor a ten me uz pri minimalnich otackach vyhazoval chybu nadproudu, dost me trvalo nez jsem prisel na to, ze se musi menici rict, jake jsou max. otacky motoru.

S pozdravem JK