Frekvencni menice (WAS Re: *SPAM* reverzace 3f motoru)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Prosinec 8 19:09:03 CET 2009

Nerozleti, ten motor se proste zastavi. Nezvladne to.
Uz si presne nepamatuju jak se zacne chovat, je to par roku, kdyz jsem
delal posuv na katr. Ten motor se pak zacal cukat a zastavil se.

MH