Magneticke odmerovani polohy?

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.uniza.sk
Pátek Prosinec 4 10:35:47 CET 2009

magneticke pasky aj snimace tu:
http://www.spezial.cz/news/magneticke-pasky-k-prumyslovym-senzorum.html
a aj samotne snimace, ja som kupoval este AS5304 (okolo 7EUR) ale teraz maju
uz aj presnejsie. AS5311
http://www.spezial.cz/news/as5311-linearni-magneticky-koder-s-vysokym-rozlisenim.html

michal

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 04, 2009 9:51 AM
Subject: Magneticke odmerovani polohy?

Nebadal jste nekdo nad magnetickym odmerovanim polohy?
Docela se mi to libi, ale v CR to nalezam pouze u strojirenskych firem, kde
jsou ceny tak strasne, ze se je i stydime zverejnit nebo v lepsim pripade u
prekupniku kde napriklad uplnou nahodou vychazi 1m lepiciho magnetickeho
pasku na 1000Kc, pripadne nasobek, podle toho kolikaty jsme v rade
preprodavacu.
Jde mi o neco jako je toto http://www.hiwin.com/html/PMS/pmsystems.html
ale staci mi pasek a samotny snimac, coz je podle meho spise elektronika nez
strojarina.

Netusite kdo tyto veci sutecne vyrabi, idealne nekdo z PRCu?

Ma predstava je takova, koupim par metru pasky, 3ks snimacu , nalepim do
vyfrezovane drazky na kazdou osu, dodelam jednotku na vyhodnocovani vsech
tri os a za par supu mam odmervani polohy s rozlisenim 1,5,10 um.

Dekuji

Tom