Magneticke odmerovani polohy?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 4 10:42:05 CET 2009

Ja bych nad tim zase tak uplne nejasal - minimalne to chce overit.
Veskere magneticke systemy v prostredi kde se predpokladaji zelezne
piliny stoji za ...

Zajimalo by me co se stane kdyz se tam nekam ty piliny nalepi a ze se
nalepi bych se vsadil - zakrytovat linerani snimac je neskutecna pakarna.

Radek Vicek