Magneticke odmerovani polohy?

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Prosinec 4 10:35:29 CET 2009

Zkuste www.jirkaspol.cz, ceny vic enz priznive a da se domluvit cokoliv.

S pozdravem JK

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Tomáš Tomáš
Odesláno: Friday, December 04, 2009 9:52 AM
Komu: hw-list@list.hw.cz
Předmět: Magneticke odmerovani polohy?

Nebadal jste nekdo nad magnetickym odmerovanim polohy?
Docela se mi to libi, ale v CR to nalezam pouze u strojirenskych firem, kde jsou ceny tak strasne, ze se je i stydime zverejnit nebo v lepsim pripade u prekupniku kde napriklad uplnou nahodou vychazi 1m lepiciho magnetickeho pasku na 1000Kc, pripadne nasobek, podle toho kolikaty jsme v rade preprodavacu.
Jde mi o neco jako je toto http://www.hiwin.com/html/PMS/pmsystems.html
ale staci mi pasek a samotny snimac, coz je podle meho spise elektronika nez strojarina.

Netusite kdo tyto veci sutecne vyrabi, idealne nekdo z PRCu?

Ma predstava je takova, koupim par metru pasky, 3ks snimacu , nalepim do vyfrezovane drazky na kazdou osu, dodelam jednotku na vyhodnocovani vsech tri os a za par supu mam odmervani polohy s rozlisenim 1,5,10 um.

Dekuji

Tom