Ultrazvukovy anemometer

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Srpen 26 15:17:26 CEST 2009

Vdaka za info.
No ja sa na to chystam uz dlhsie, len akosi nie je dost casu na tento hobby
projekt... Teraz si myslim, ze tuto zimu si cas najdem :-)

Zaujima ma hlavne, ci konstrukcia nema nejake zaludnosti, aby som to zvladol s
mojimi vedomostami. Podla toho, co pisete by to snad slo.

Nejaka mimoriadna presnost ma netrapi. Ocakavam vsak vyssiu citlivost pri
malych rychlostiach. To na margo tej analyzy skreslenia.

Mate tip na dodavatela cidiel? Rad by som obojsmerne a zakryte, vhodne do
vonkajsieho prostredia. Nieco ako Murata MA40E8-2, MA40MC10-1B ci MA40MF14-5B
Nenasiel som vsak dodavatela kusoviek.
Este by som rad tie cidla v nizkej cene. Chcel by som totiz externu cast cenovo
minimalizovat, nakolko predpokladam obcasne vymeny kvoli kradeziam.
Aj to je jeden z dovodov pouzit ultrazvukove meranie. Naivne sa domnievam, ze
"nehybne nieco" nebude tak pritahovat nenechavcov, ako tociaca sa vrtulka.

IK

Ivan                            mailto:Ivan.Kiss@Novohrad.sk