Ultrazvukovy anemometer

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 26 15:27:35 CEST 2009

Tady je odkaz na tu nejvymakanejsi konstrukci co jsem nasel:

http://www.technik.ba-ravensburg.de/~lau/ultrasonic-anemometer.html

Cidla budu take resit, ale dnes teprve zacnu osazovat novou ridici
jednotku takze anemometr me delsi dobu palit nebude. Nicmene kdybyste
potreboval nekoho do party kvuli postovnemu a nebo minimalni objednavce
tak mi napiste.

Radek Vicek