Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Srpen 24 11:41:44 CEST 2009

Ještě z doby NiMh baterií mám zkušenost, že při výrobě určitého modelu
se nasekají baterie podobně jako další náhradní díly na sklad.
Po X letech pak koupíte baterii novou (nepoužitotu) která někde ležela.
A kvalita tomu odpovídá.
Asi by bylo nejlepší, nechat si baterku repasovat u spolehlivé firmy.
Lubor