Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Pátek Srpen 14 22:18:59 CEST 2009

možná za to může mobil, možná trochu i uživatel. Třeba mobil dobíjí na blbé
napětí, možná jí moc vybíjí. Takže zkontrolovat napětí? No a pak ten režim -
časté vybíjení dokud mobil nechcípne? Kdyby baterie odešla tak rychle, asi
bych předpokládal chybu všude jinde jen né v baterii.
Anděl

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 14, 2009 9:32 PM
Subject: Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

14.8.2009, 21:26:07

Shodou okolnosti jsem take vcera kupoval baterku do mobilu. A na
zarucnim listu pisou "..zaruka 24 mesicu. Zaruka se nevztahuje na vady
vznikle beznym opotrebenim (napr. snizenim kapacity). Zarucni doba
neni doba zivotnosti baterie !!".
Docela by mne zajimalo, kdyz baterie v zarucni dobe klekne, jak se
bude dokazovat, zda je to zavada, nebo baterie proste dozila. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz