Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 24 16:26:27 CEST 2009

jen jestli to nebude tim originalnim vs. plagiatem, cinan vyrobi kopii
cehokoliv, na kvalitu se nekouka, neb na cenu.
Prikladu, kdy i znackova baterka nafoukla, asi neni mnoho (o to vic se to
pak resi v TV)...
Originalni baterku malokdo zaplati, zato nahrazky, jsou skoro zadarmo, kdovi
odkud to suny soft bere.

Na baterie byla vzdy 6m zarucni doba.

Jo a ty repasovane u Gesu, mi nefungovaly, notebook nma ne vydrzel asi jako
na starou. Tak nevim kde je chyba :-) Zahodit a koupit novy notebook, nez se
rozcilovat