Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Srpen 9 10:23:33 CEST 2009

Prochazim si navod k obsluze _indukcniho_ sporaku (nakonec jsem prece
jen nasel u AEG-Electrolux volne stojici) a tam pisou cituji:

Dno nádoby musí být co _nejsilnější_ a nejplošší.

Nyni jsem trochu zmateny. Ma to mit dvojite dno nebo spise slabe?

A pry nektere nadobi vydava "zvuky", coz neni na skodu, no nevim, co
to muze byt za zvuky?