RE: Sporák

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Srpen 9 11:47:59 CEST 2009

Tak my meli jednu dobu nez jsme se stehovali sporak na 1f 16A jistic a dalo
se, chtelo to trosku discipliny, k jistici to bylo 3 patra, ale varilo se
celkem normalne ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of APA
Sent: Sunday, August 09, 2009 10:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: Sporák

Videl jsem jiskrit v zasuvce z medi, v novem baraku... To bude spis o tech
rukach... Take jsem videl histerii jak elektrikari by to vsechno menili
(proc asi).

Btw - jsou zasuvky delany z horlaveho plastu? To by meli zakazat.

Mimochodem, kdyz chci pripojit sporak s 9000W tak co, mam se po...? Vzdyt
ten vykon se stejne nikdy nepouzije najednou.

A kdyz si necham privezt 3 faze, tak mi asi dotahnou 3 faze z chodby, no ale
kdyz N zustene stejneho prurezu, chapu dobre, ze se bude pretezovat a cela
akce bude na houby?