OT: Memebranovy karburator

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Duben 28 14:53:45 CEST 2009

Děkuji za obšírnou odpověd.
Jde o 2 takt u strunové sekačky. Tedy malý.
Skrcení provádí valec, s  válcovou dírou uprostřed.
Při přidání plynu se díra  natočí tak  že je průchozí, a zároven se
válec vyšroubuje v matce o zlomek závitu. S válcem je spojen hrot
zasahující do trysky, ten se tedy vyšroubováním válce zvedne a trysku
otevře.
Membránou z názvu karburátoru myslím mechanizmus který nahrazuje plovák
bude asi proporcionální jen nevím odkud se bere referenční tlak, ten
zpropadený kanálek a kam vede. Jde o motor pracující v různých polohách.
A pak je tam ještě jedna membrána a to musí být pumpa. Na otřesy motoru
asi nejede, tak mě napadly ty pulsace v sání.
Kuličky jsou skutečně zátky, zminuji je proto že jsou nedemontovatelné
a  nevidím zda pod nimi třeba není schovaný zpětný ventil a pod.
Rentgenovat a profukovat jsem to nechtěl,
to až se rozbije příště :-)
Lubor