OT: Memebranovy karburator

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Úterý Duben 28 14:08:35 CEST 2009

Obrázek asi těžko říct, principů je hodně.
Ještě pár otázek ... Motor má pohyblivou škrtící klapku? Kolika taktní
je to motor ?

Obvykle nejjednodušší karburátor je jen zůžení a tryska difuzéru paliva.
U motorů se změnou výkonu je tam pohyblivá škrtící klapka. U ještě
lepších motorů tam jsou pomocné trysky a třeba i pomocný difuzér. To vše
za účelem snadnějšího startování, lepšího dávkování paliva a snaze po
optimální směsi při různých výkonech.

Ještě mně napadá, některé kuličky tam mohou být pouze jako zátky. Když
se vyrábí odlitek karburátoru nebo bloku motorku, používají se jádra
která se většinou někudy dostávají ven. A právě tyto tvory se zacpávají,
třeba zalisovanou kuličkou.

Co se týče membrány, nemusí nutně pracovat v pulsačním režimu. Domnívám
se že může jít i o proporcionální funkci, obdobně jako některé
regulátory tlaku.

KPR