OT: Memebranovy karburator

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 28 14:12:24 CEST 2009

Obrazek nemam ale neni to tak slozite.

Jedna membrana pumpuje palivo - klasicke membranove cerpadlo, ktere je
hnano pulzaci tlaku z karteru motoru (nekdy se sani) - membrana se
prohyba a jsou tam dva planzetove (nekdy take z platene gumy) ventilky
ktere se stridave otviraji.

Druha membrana dela hladinu - podobnej princip jako v beznem
karburatoru, akorat hladina neni volna, ale kryje ji membrana - tlak je
nastaven proti okolnimu tlaku vzduchu.

Kanalky jsou zaslepene kulickami aby ty kanalky sly vubec vyvrtat
(zatacky) a take tam byvaji zalisovany trysky.

Radek Vicek