"On line program" na vypocet predradniku [OT?]

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Duben 20 14:55:12 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    dekuji za namety. Neco z toho mozna pujde realizovat :-) Puvodne
jsem chtela pridat tabulku s hodnotami, ale asi tam dam Radiobuttonky
:-) Psat text do obrazku PHP sice umi, ale neumim to ja...  Poznamka o
radach je dobra, chystam se program neucit pouzivat vice rad, tedka umi
jen E12. Ackoli vypisovani hodnot vyssich nez E24 bude urcite super vec.

    Algoritmus hledani nejvice podobneho odporu hleda tak, aby rozdil
byl minimalni. Mozna bych jej dokazala upravit tak, aby zobrazoval vyssi
hodnotu i za cenu vetsiho rozdilu, ale ma to nejaky smyl? Pokud ano,
necham se rada poucit, protoze mne osobne pripada lepsi pouzit takovy
odpor, ktery je opravdu nejblize vypoctene hodnote.

    Vypada to, ze modul je uz docela funkcni, takze zbyva vykoumat, jake
dalsi vypocty by mel umet :-)

					Saša K. Svobodová