"On line program" na vypocet predradniku [OT?]

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Duben 20 09:03:10 CEST 2009

Zadal jsem U=5, ULed=1,56, I=2
vysel odpor 1.72k a program tvrdi, ze se takovy odpor nevyrabi, ale to neni
pravda, pokud se nepletu tak v rade E192 je odpor 1.72.
Mozna by nebylo od veci napsat, ze program pocita s odpory rady Exx a ze v
teto rade se nevyskytuje :-)

Navrh na zlepseni.
Mozna by nebylo od veci doplnit radek Ubytel napeti na LED o dasi combobox
kde by slo vybrat barvu LED nebo lepe x v CR nejbeznenji dostupnych LED a
program by pak doplnit typicky ubytek nebo ubytek na dane LED, pak bych
program asi i obcas uzil, takhle nemam duvod, kdyz  tak jako tak musim
hledat ubytek dane LED :-)

PN