"On line program" na vypocet predradniku [OT?]

Milan Horák konference@stranger.name
Pondělí Duben 20 15:14:29 CEST 2009

Zdravím,

pokud dám Unap 3 V, Uled 2 V a proud 20 mA, tak mi to doporučí 47 Ohm, se
kterými se ale dostanu na proud LED 21,28 mA. Mě osobně ale přijde lepší
tam vrazit 56 Ohm a dostat se na proud 17,86 mA a netrápit tolik tu LED.

Milan