Vyhybka pre vyskovy reproduktor v aute

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Duben 18 19:00:17 CEST 2009

Takto boli odstrihnute aj s kondikom, ktory som rovno zahodil :-)
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/DSC01651_.jpg

Impedancia na nich napisana nie je, tu som odmeral.

Odstrihnute skor boli preto, lebo povodny majitel tam mal svoje
repraky, aj kabelaz bola tahana nanovo az z kufra... zjavne
autohifista, mal tam zosilnovac a mozno aj kapacitor :-P Nastastie
nechal aj povodnu kabelaz, takze tu jeho (poodstrihavanu) som vytahal
a vyuzil som originalnu.

S tymi 4u kondikmi, co som dal teraz, to hra celkom dobre. Urcite
podstatne lepsie, ako bez vyskovych repracikov. Hraju potichsie, ako
hlavne repraky, ale vysky pocut zretelne. Mne, ako neaudiofilovi to
takto plne vyhovuje.

miro

Dňa 18.4.2009, oklovap <oklovap@gmail.com> napísal(a):