Vyhybka pre vyskovy reproduktor v aute

oklovap oklovap@gmail.com
Sobota Duben 18 18:45:34 CEST 2009

Povedal by som, ze ten výškový bol odstrihnuty preto, ze "nehral". Kedze
jeho nominalna impedancia je 8 Ohm,
da sa predpokladat ze popri 4 Ohmovom stredobase hral potichsie, alebo
pri paralelnom spojeni bez vyhybky (kondenzatora)
mohli takto odchadzat koncove stupne zosilnovacov v radiach. Skuste sa
pozriet na typ toho vyskaca - dala by sa potom celkom dobre navrhnut
nejaka vyhybka.
teoreticky tam nemusi byt uplny cinsky sunt. Alebo skuste fotografiu,
mozno to niekto spozna. podla TS parametrov sa potom da dobre pohnut vpred.

mp