Vyhybka pre vyskovy reproduktor v aute

oklovap oklovap@gmail.com
Sobota Duben 18 19:07:57 CEST 2009

Kedze ten odstrihnuty je 4,7u, asi ste sa aj celkom trafili. Len jedna
rada - ked uz kondik, tak aspon MKT (MKP).
Bipolarne elyty zvyknu v aute vydrzat naozaj kratko. Auto je talianske?
Taketo vykace som zatial v aute pri seriovej montazi zatial nevidel.
Ale nevidel som vela veci. http://www.phonocar.it/

mp