Ochrana stupov ADC

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Duben 17 23:39:54 CEST 2009

 17.4.2009, 23:28:43

Na ochranu pred prepetim, tam bude nejaky seriovy R a nejake D** (zenerka
transil ....) Pokud ale ma byt R < 1k pak na nem bude pri 300V
vykonova ztrata cca 100W. Takovy odpor je dost nesikovny, takze tam
date neco vykonove mensiho, a aby to neshorelo, odpojite to pomoci
rele (v case jednotky az desitky ms).
Jeste se musite rozhodnout (spocitat), zda rele bude v klidu sepnute
nebo rozepnute. Ten prvni pripad reaguje na prepeti rychlej ( u
vetsiny rele je pritazeni kotvy rychlejsi nez jeji odpadnuti) ale
nechrani pri vypadku napajeciho napeti, v druhem pripade je tomu
naopak.

** tedy "klasicka" prepetova ochrana

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz