Ochrana stupov ADC

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Duben 17 23:23:52 CEST 2009

Chystal som sa napisat dlhy mail o tom, ake je to nezmyselne prepinat
testovanie prepatia s meranim, kym mi to doslo :-)

Rele v aktivne rozpinacom zapojeni je zaujimavy napad, ale myslim si,
ze ten napad nie je prakticky pouzitelny.

Aktivne rozpinacie zapojenie kvoli privelkym rozpinacim casom nestihne
obvod ochranit.

Pri pripadnom zhoreni rele kotva aj tak pusti a znici ADC.

Alebo to bolo myslene inak?

Lubos