Digitalni filtr napeti potenciometru jednoduch dig. filtrcelocisleny

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Duben 9 12:37:15 CEST 2009

Na spustu aplikacii je ten potak vhodnejsi - jednak mechanicky tuk ktory je obvykle v inkrementali je niekedy vyslovene neprijemny, druhak je velakrat vhodne mat absolutnu polohu (gombik s ryskou).

wek