Digitalni filtr napeti potenciometru jednoduch dig. filtr celocisleny

Jakub Ladman ladmanj@ontrack-web.com
Čtvrtek Duben 9 12:20:14 CEST 2009

Nevim jestli jsem pochopil o co presne jde ale ...
Nebylo by lepsi, pokud se resi ovladani nejake funkce tocicim knoflikem, tam
dat inkrementalni cidlo s tlacitkem, tlacitkem prepinat meritko a tocenim +/-
Zabere to na procesoru tri piny a jedno externi preruseni.
Jestli jsem mimo, tak mne omluvte.

Jakub Ladman

Jakub Ladman
On-Track s.r.o.