Ochrana vstupu a vystupu optocleny, je to nutne?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Duben 8 15:46:38 CEST 2009

Dobry den,
obecne optrony davat kdykoliv, kdyz vede kabel z jednoho rozvadece do
druheho.
Problem totiz byva obvykle v M svorce, ktera byva spojena s PE.

Jinak davame optrony na vystupy pro buzeni PLC vstupu, jelikoz je to levne
 a ucinne (prime privedeni L+ na kolektor optronu a emitor primo na vstup
PLC).

V ramci spolecne M svorky nejsou optrony treba.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.