stabilizator

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Duben 4 11:36:09 CEST 2009

 4.4.2009, 11:29:14

A jste si jisty, ze LDx zadnou diodu nema ? Dle meho nazoru se jedna o
ekvivalentni obvody ? (vyrabene ruznymi vyrobci, takze tam nejake rozdily
byt mohou)
Treba se to da resit i jinak. Uzivatel nebude zarizeni natvrdo
vypinat, to udela MCU po te co ulozi data. Nebo pouzijete EEPROM a MCU
schopne pracovat do 2.7V, pak je dost prostoru na diodu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz