stabilizator

ToMaS H. tomas.hum@worldonline.cz
Sobota Duben 4 12:18:01 CEST 2009

Ano jako nahradu to maji a LP298x se da sehnat celkem bezne, ale podle PDF
ma diodu a jeste navic doporucuji osazeni externi diody pro pripad ze
vystupni napeti bude vetsi nez vstupni.

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 04, 2009 10:49 AM
Subject: Re: stabilizator

2009/4/4, ToMaS H. <tomas.hum@worldonline.cz>:
> Odpoved na ostatni
> farnel LD2981 ma, ale za priplatek 25EUR, cos pak vyjde na kus 50Kc a to
> je
> pomerne hodne
> a navic neni moc dobre spolehat na jednoho dodavatele, rad bych sehnal i
> za
> rok
> LP2891 nejde pouzit, ma diodu

Podla linku, ktory som poslal, ma Farnell aj ekvivalent TEXAS INSTRUMENTS
LP2981A-33DBVTE4, momentalne na ceste do skladu v EU, t.j. bude bez
poplatku. Ked si kliknete dalsie nahrady, najde este 2:
TEXAS INSTRUMENTS  LP2981-33DBVTE4,
NATIONAL SEMICONDUCTOR LP2981AIM5-3.3/NOPB
Tie su momentalne na sklade bez poplatku.
K dostupnosti o rok sa samozrejme neviem vyjadrit.

miro