Re: OT: platební karta

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Duben 1 09:23:42 CEST 2009

Ako majitel karty nech si priatelka precita podmienky, ktore podpisala
pri preberani karty. Bude tam nieco v zmysle, ze karta je neprenosna a
nikomu nesmiete prezradzat PIN. Z Vasej strany je pouzivanie cudzej
karty trestne a zo strany priatelky bolo pozicanie karty vratane PINu
minimalne porusenim zmluvnych podmienok voci banke.

miro