OT: platební karta

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Středa Duben 1 08:59:12 CEST 2009

Nikdo nemůže použít cizí platební kartu oprávněně, protože to odporuje
zákonům ČR a určitě je to na 100% uvedeno ve smlouvě ke kartě.

I v případě, že máte se ženou společný účet a k němu jsou vydané 2
karty, tak smíte každý používat jen tu svoji.

Supermarkety nepáchají trestnou činnost, ale vy jste jí páchal. To, že
to mockrát vyšlo, ještě neznamená, že někde přestal platit nějaký
paragraf, nebo smlouva. A to všude, kde jste platil, měli terminály na
čipové karty? To nikde nechtěli podpis? Asi žijete v nějakém jiném
světě, protože tam, kde se pohybuji, je použití terminálu na čip v
menšině. Ve většině případů se podepisuji. Ale to bude asi tím, že v
podstatě žiju na rusko-německém pomezí.;-)

Pavel Krafčík