Re: OT: platební karta

Šula Miloš sula@rps.cz
Středa Duben 1 09:14:29 CEST 2009

OK díky moc za vysvětlení.Já si myslel, že je karta ve vlastnictví majitele
a záleží jen na tom, zda někomu sdělí PIN nebo ne a to jsem považoval za
klíčové.Mohou totiž nastat případy, že majitel není schopen k tomu
bankomatu/obchodu dojít a vybrat si hotovost/nakoupit.Takže pokud nechce být
v rozporu se zákony, tak musí spoléhat na to, že mu někdo půjčí peníze...

Miloš

Opravnene? To nelze. Majitelem je banka, drzitelem osoba, na kterou je
karta vystavena. Nikdo jiny opravneny neni a nemuze byt.

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz