LHC: druhy beam presiel

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Září 30 18:02:30 CEST 2008

K cemu to bude v budoucnu dobry? Ze takhle nepremysleli tvoji rodice ;)

To ze clovek chce vedet stale vic, je naprosto prirozene. Nespocet
zakladnich veci bylo vymysleno za pomoci klaciku a pisku, papiru a
tuzky, posleze prevedeno do reality za urcitych nakladu a v te dobe
vetsinou nemalych a z tehdejsiho pohledu posetile vynalozenych. A dnes z
toho tezime a jsme vysmaty, jak tomu rozumime , nebo se alespon tak tvarime.

Takze, proc nevedet vic? V budoucnosti se to bude hodit, at uz to bude
pozitivni nebo negativni vysledek.

Mimochodem, Maxwellovy vypocty pak musel nekdo overit, potvrdit ... ten
nekdo si s tim opet dal praci ... takze jen tuzka a papir to opet nebyl.

Oja