MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Petr Hracek phracek2@gmail.com
Pondělí Září 22 11:06:55 CEST 2008

Jelikoz jsem "zacatecnik", tak vetou
-----
Odpory davat nemusite ale znizte napatie zdroja tak, aby bolo len o cca
1.5-2V vyssie nez ubytok na segmente pri danom prude, ale vyskusajte to pri
roznych teplotach.
-----
mate namysli zobrazit jeden segment a zmerit napeti na tomto segmentu?
Predpokladam, ze proud se u obvodu nastavuje pomoci "Brightness control".

Jelikoz nemuzu sehnat MM54XX obvod v GME ci GES jsem nesehnal ani
ekvivalenty pro takovy obvod. Nenasel jsem ani obvody TB627XX od Toshiby ci
od Allegra. Nevite, kde se daji v CR sehnat.