MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Horky Ales PENAM HorkyA@penam.cz
Pondělí Září 22 11:39:54 CEST 2008

Ja osobne radeji pouzivam TPIC6C595N.  Do tech 30V/100mA, celkem 1400mW se dá v pohode vejít. Nevyhodou je je potreba  připojeni 3mi vodici. Pokud je treba vice cislicovek tak si jich za sebou zapojim kolik chcu.

A.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Hracek
Sent: Monday, September 22, 2008 11:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Jelikoz jsem "zacatecnik", tak vetou
-----
Odpory davat nemusite ale znizte napatie zdroja tak, aby bolo len o cca 1.5-2V vyssie nez ubytok na segmente pri danom prude, ale vyskusajte to pri roznych teplotach.
-----
mate namysli zobrazit jeden segment a zmerit napeti na tomto segmentu?
Predpokladam, ze proud se u obvodu nastavuje pomoci "Brightness control".

Jelikoz nemuzu sehnat MM54XX obvod v GME ci GES jsem nesehnal ani ekvivalenty pro takovy obvod. Nenasel jsem ani obvody TB627XX od Toshiby ci od Allegra. Nevite, kde se daji v CR sehnat.