MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 21 21:21:51 CEST 2008

Nie - *kazdy* vyvod ma svoj prudovy zdroj (prudove zrkadlo), ktoreho prud je dany prudom do referencneho vyvodu. T.j. ak nastavite prud na jednom vyvode 20mA, tak bude aj na druhom 20mA atd. Inaksie povedane, celkovy prud tecuci obvodom je dany sucinom poctu rozsvietenych segmentov a tymto nastavenym prudom; celkova vykonova strata je potom sucinom celkoveho prudu a napatia ktore ostane na cipe (t.j. napajacie napatie minus ubytok na LED).

Odpory davat nemusite ale znizte napatie zdroja tak, aby bolo len o cca 1.5-2V vyssie nez ubytok na segmente pri danom prude, ale vyskusajte to pri roznych teplotach.

wek