Re: 4x potíž s Windows XP

r robo35@zoznam.sk
Středa Září 17 19:55:07 CEST 2008

Ahoj Sasa

    Treti otazka je take zapeklita. Kdyz si chci udelat na plose
zastupce neceho z nabidky Start, tak to vetsinou nejde. Jen u programu
ktere jsou nainstalovany "Pouze pro mne", pokud jsou pro vsechny
uzivatele, tak to nejde. Sice se to da obejit tim, ze se proklikam
adresari az do teto nabidky, ale to je neprakticke.

-ja si robim zastupcov na ploche (aj z ponuky) Start pretiahnutim lavym
tlacitkom so stlacenym Ctrl (standartne oknove kopirovanie),
pripadne si ich nakopiruj do C:\Documents and Settings\All Users\Desktop z
C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu a C:\Documents and
Settings\Administrator\Start Menu...

    Ctvrta a posledni otazka se tyka tak trosku i Eaglu. Chtela jsem si
priradit otevirani SCH a BRD souboru k Eaglu, ale nejde to. Kdyz dam
volbu "Otevrit v programu", tak se proklikam az k EXE souboru Eaglu, ale
stejne se to pak neotevre a v seznamu dostupnych programu se neukaze.
Cos tim?

-mne funguje tento sposob - pravy klik na subor > vlastnosti > zmenit
(aplikacia),
pripadne v priecinku (adresari) prikaz Nastroje > Moznosti priecinka > Typy
suborov > Zmenit (Otvorit programom)/Spresnit - akcia Open,
alebo tvojim sposobom a zaskrtnut volbu "Na otvorenie tychto suborov vzdy
pouzit vybrany program"

predpokladam, ze by ti slovencina nemala robit problem, a som pravak, aby
nedoslo k omylu pri klikani a pretahovani :-)

Robo