4x potíž s Windows XP

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Září 17 20:07:36 CEST 2008

Hezky vecer,

> -ja si robim zastupcov na ploche (aj z ponuky) Start pretiahnutim lavym
> tlacitkom so stlacenym Ctrl (standartne oknove kopirovanie),
> pripadne si ich nakopiruj do C:\Documents and Settings\All Users\Desktop z
> C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu a C:\Documents and
> Settings\Administrator\Start Menu...
    Jenze to nejde, system tento prikaz vubec neposlechne. Proto to
kopiruju primo z toho adresare C:\Documents and Settings\All
Users\Desktop, to jde. Ale primo z nabidky to nejde a mne zajimalo proc
to nejde a pripadne kde to povolit.

> -mne funguje tento sposob - pravy klik na subor > vlastnosti > zmenit
> (aplikacia),
> pripadne v priecinku (adresari) prikaz Nastroje > Moznosti priecinka > Typy
> suborov > Zmenit (Otvorit programom)/Spresnit - akcia Open,
> alebo tvojim sposobom a zaskrtnut volbu "Na otvorenie tychto suborov vzdy
> pouzit vybrany program"

    Dekuji za postrceni, tohle mne nenapadlo. Na pocitaci kde tedka pisu
mi to totiz jde podle meho popisu, na tom druhem nikoli.

> predpokladam, ze by ti slovencina nemala robit problem, a som pravak, aby
> nedoslo k omylu pri klikani a pretahovani :-)

    Slovenstina urcite nevadi, ackoli slovo "priecink" je mi zahadou, co
to vlastne znamena i kdyz vim, ze se tim oznacuje zastupce :-) Vsak ja
take pisu ze mackam "prave tlacitko", ackoli to je ve skutecnosti to
leve. Jeden cas jsem to mela otocene, ale pak jsem se naucila takto,
protoze obcas musim sedet u pocitace kde je mys na pravou ruku a tak
jsem s tim mela potize. Takto je "leve tlacitko" vzdy ukazovak a je to
vyrazne jednodussi. To jen vetsina rodiny, kdyz si sedne k memu pocitaci
tak se male uskrti, protoze je desny problem vzit mys do leve ruky a
nebo si ji presunout. Z toho duvodu ma totiz hodne dlouhyyyyyyyy ocasek,
aby to slo. Sama to tak delam, kdyz mne leva packa boli.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz