OT: 4x potíž s Windows XP

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Září 17 17:41:59 CEST 2008

add Acrobat: Možná by pomohly utility jako PDF SpeedUp 1.42 nebo Adobe
Reader SpeedUp 1.36 (oboje se dá stáhnout na Slunečnici). Oni jsou tedy
primárně pro zrychlení startu Acrobatu, ale IMO tam příslušné nastavení
bude.

add zástupce: Co třeba kliknout na zástupce pravým tl. myši a dát
kopírovat a pak na ploše dát vložit? Nebo na něj kliknout pravým tl.
myši na nadřazené složce, tam dát "prozoumat" a tak se dostat k zástupci
a zkopírovat ho na plochu.

add Eagle: Možná by pomohlo zcela smazat přiřazení této přílohy ve Win a
pak ji přiřadit znovu.

add USB: Možná by pomohlo odinstalovat řadič USB 2.0 a nechat tam jen
1.1 (ale to jde myslím jen ve starších verzích Win)

Vše jsou jen mé nevyzkoušené tipy a pravděpodobnost úspěchu je cca. 70%.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |