RE: 4x potíž s Windows XP

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Září 17 20:34:37 CEST 2008

On Wed, 17 Sep 2008, Tomáš Koželuh wrote:

> 1. nevím, možná to bude někde v registrech, mohl by poradit Google
> 2. vyhodit krám, kterej zabírá asi 200MB kvůli možnosti prohlížet PDF
> soubory a nainstalovat něco normálního a hlavně rychlejšího (já třeba
> používám Foxit PDF Reader, ale možností je víc, velikost 2,6MB)

Vyzkousel jsem ten Foxit reader. Vadi mi na nem ze zobrazuje font jinak
nez Adobe reader. Kdyz ma defaultne zaskrtnutou optimalizaci pro LCD
tak je ten font takovy sedivy, svisle carky jsou takove 'vyblite' . Kdyz
tu podporu LCD vypnu tak je to zase hrozne 'tluste' jako kdyby bylo zaple
bold. V Adobe acrobatu je to neco mezi - tak akorat.