Tvorba PCB a Eagle

David Menšík david@mensikovi.com
Úterý Září 16 09:09:04 CEST 2008

Zdravim,

> Asi bych to tu nemel psat, ale prý existuje  "pomáhátko" pro eagle
> freeware a omezení zmizí. Nebo přímo verze bez omezení, jistí lidé v
> programu udělali změny a pak to funguje full :-)
> Ano , je to možná fuj a někomu se to nemusí líbit, ale je to řešení.
> Kdybych měl do každého sw který použiji 1x za rok vrazit sumu za full
> verzi, tak se nedoplatím!
> Teď nevážně:
> Já osobně jsem se se svými hobby deskami vešel  v 99 procentech případů
> do rozměrů 8x10 a když mě to nestačilo, tak jsem si "pomohl" jinak.
> [...]

no, jelikoz si software kupuju (z principu - jsem programator), tak se
mi nechce pouzivat ruznych cracku apod.
Nicmene diky tomu mam dilemno, jak tu desku o rozmerech 90 x 200
udelam. Je to takovy blby rozmer, ktery udelam akorat v professional
verzi. Ale vzhledem k tomu, ze ta deska jde rozdelit na dve, tak si
udelam asi horni a dolni polovinu separe a az to budu tisknout na
folii na laser tak si to nejak propojim.

Ale je to nic moc reseni.

Ozon.