Tvorba PCB a Eagle

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 16 00:59:07 CEST 2008

 16.9.2008, 0:54:06

Existuje jedno pomahatko ktere je naprosto legalni.
Jednoduse navrhujete desku zmensenou a vysledel zvetsite na skutecny
rozmer v libovolnem grafickem editoru.
Budete si ovsem muset vytvorit vlastni knihovny pouzder coz je,
podle toho co delate, ponekud az velmi pracne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz