Tvorba PCB a Eagle

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Září 16 00:44:05 CEST 2008

David Menšík napsal(a):

>Zdravim,
>potreboval bych poradit od vas zkusenejsich, jakym zpusobem vytvaret
>PCB. Ted mam Eagle 5 freeware a s tim jsem spokojen a uz jsem v tom i
>neco udelal. Ale co mne zacina omezovat je rozmer PCB (10 x 8 cm).
>Pokud se podivam na lepsi verze, tak tam uz jsou max. rozmery PCB OK,
>ale zase tam neni az tak OK cena - pro moje hobby ucely.

Asi bych to tu nemel psat, ale prý existuje  "pomáhátko" pro eagle
freeware a omezení zmizí. Nebo přímo verze bez omezení, jistí lidé v
programu udělali změny a pak to funguje full :-)
Ano , je to možná fuj a někomu se to nemusí líbit, ale je to řešení.
Kdybych měl do každého sw který použiji 1x za rok vrazit sumu za full
verzi, tak se nedoplatím!
Teď nevážně:
Já osobně jsem se se svými hobby deskami vešel  v 99 procentech případů
do rozměrů 8x10 a když mě to nestačilo, tak jsem si "pomohl" jinak.
Přijde mi nesmyslné platit  nějakých 3500 kč když to použiju třeba 1-2x
do roka.

Když jedu po dálnici, tak mám možnost si koupit známku na týden, měsíc -
mám na výběr ( nebo taky ne - viz Slovinsko) takže vím, že pojedu 2x do
roka a zakoupím si v příslušné časy 2x týdenní známku. Nebo můžu
zariskovat a počítat s nějakým postihem. To už je každého volba a
každého věc.

Jen pro příklad (vážně ): existuje soft, který umí spojovat fotografie a
dělat z nich například takovéhle věci: http://klatovsko.eu/mesto-klatovy
Protože ten soft je mě naprosto finančně nedostupný, dostal jsem nabídku
na omezené použití pro 50 virtuálních prohlídek za velmi příjemnou cenu.
Když budu chtít  trvořit dál, doplatím nějakou další částku a jedu dál.
Skvělá nabídka.

Konkrétně u Eagle tohle není ( alespoň kolega to zjišťoval) a to je věc,
která mě docela štve.  Stejně tak giganty jako je Corel atd....
Ale to jsem dost podstatně odbočil od téma. Možná, že až jednou bude
soft s těmito featurami a hlavně za slušnější ceny, nebudu tady tohle
téma takhle pitvat.