Tvorba PCB a Eagle

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pondělí Září 15 15:38:56 CEST 2008

Ja jsem v lete hledal take nejaky program na kresleni schemat a PCB a krome
Eagle jsem jich vyzkousel celou radu (vcetne ceskeho LSD). Bohuzel mne vsak
zadny z nich nezaujal. Bud meli nesikovne a slozite ovladani (casto jako
pozustatek DOSove verze), slozity prevod SCH -> PCB, nebo radu dalsich
neprijemnosti.

Nasel jsem ale program DipTrace - http://diptrace.com/
Ten je krome casove neomezene free verze i pomerne levny. Pritom i free
verze obsahuje pres 50000 komponent. Prace s nim a to od kresleni schemat az
po export PCB je otazkou par minut (samozrejme jde o to co kreslite :-)) a
vysledky vypadaji napriklad takto:
http://pandatron.cz/?491&555_a_556_-_priklady_zapojeni_1

Jinak jsem s vyrobcem v kontaktu a docela ochotne reaguje na me pozadavky do
pristi verze :-)

Zdenek Novotny
Tel.: +420 723 846 377
ICQ: 328639127
Mail: pandatron@seznam.cz
Web: http://pandatron.cz

----- Original Message -----
From: "Bc. Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 15, 2008 3:05 PM
Subject: RE: Tvorba PCB a Eagle

To mate dobry, ze jste spokojen ,ja jsem s Eagle5 zcela nespokojen, je to
cim dal pomalejsi a i kdyz budu mit jader osm, tak si Eagle stale muze
zprelamat nozicky a vytezuje jen jedno! :-(
Pritom CAD a vizualizace jsou primarne velmi dobre paralelizovatelne....

Vetsina nastroju pouziva ruznorode formaty vcetne firmami definovanych a
vlastne i tajnych:).
Jedine mate moznost udelat tu desku tak, ze vysledek vysypete do pdf a pak v
korelu poskladate.
Ale to uz neni navrh, to uz je s prominutim prasarna:(...

S pozdravem,
Marek Pavlu