Tvorba PCB a Eagle

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Září 15 15:05:38 CEST 2008

To mate dobry, ze jste spokojen ,ja jsem s Eagle5 zcela nespokojen, je to
cim dal pomalejsi a i kdyz budu mit jader osm, tak si Eagle stale muze
zprelamat nozicky a vytezuje jen jedno! :-(
Pritom CAD a vizualizace jsou primarne velmi dobre paralelizovatelne....

Vetsina nastroju pouziva ruznorode formaty vcetne firmami definovanych a
vlastne i tajnych:).
Jedine mate moznost udelat tu desku tak, ze vysledek vysypete do pdf a pak v
korelu poskladate.
Ale to uz neni navrh, to uz je s prominutim prasarna:(...

S pozdravem,
		Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Menšík
Sent: Monday, September 15, 2008 2:49 PM
To: HW List
Subject: Tvorba PCB a Eagle

Zdravim,
potreboval bych poradit od vas zkusenejsich, jakym zpusobem vytvaret
PCB. Ted mam Eagle 5 freeware a s tim jsem spokojen a uz jsem v tom i
neco udelal. Ale co mne zacina omezovat je rozmer PCB (10 x 8 cm).
Pokud se podivam na lepsi verze, tak tam uz jsou max. rozmery PCB OK,
ale zase tam neni az tak OK cena - pro moje hobby ucely. Mate nejaky
postup jak treba udelat v Eagle schema a naroutovat ho nekde jinde?
Nebo na nejaky jiny, hodne podobny nastroj jako je Eagle?

Diky za info,
  Ozon.