LCD televize Xoro

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 15 16:51:50 CEST 2008

OMG, to jako mysli nekdo vazne ze stridajici se body s RGB 255, 0, 255 a 0,
255, 0 (pozadi) maji vypadat stejne jako body s RGB 182, 182, 182 (text)?

Kouknete se jak ten obrazek vypada pri 800% zvetseni,

http://sklo.ath.cx/lcd/800.png

tohle prece nesmi vypadat stejne (text zaniknout) kdyz to zobrazim na 100%
(bod na bod), ale to je podle me presne to, co zpusobuje tu "pozdejsi
viditelnost komprese" u CRT. Ze by nejake "preslechy" mezi sousednimi pixely
ktere u LCD nejsou?

JDrozd
---