LCD televize Xoro

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 15 16:53:35 CEST 2008

2008/9/15 Ivan Kiss <Ivan.Kiss@novohrad.sk>:
> V mojom archive som vyhrabal toto:
>
> Dosahují moderní LCD panely stejných kvalit jako klasické CRT monitory?
> Posuďte sami. Zobrazte si testovací obrázek a zkuste scrollovat pixel po
> pixelu, případně hýbat oknem prohlížeče po obrazovce. Také se podívejte
> na obraz z různých stran. Pokud bude váš monitor blikat, případně se při
> pohledu z některých stran objeví text, vaše LCD není ještě tak dobré
> jako CRT.
>
> http://ronja.twibright.com/grx/judgment_day.png

To je fakt dobrý, displej mýho notebooku stojí za pendrek, ale to jsem
věděl už dávno ;)

Ale jestli jsem to dobře pochopil, tak bych měl vidět jednolitou šedou
plochu a text by neměl bejt čitelnej? To není ani na notebooku, ani na
CRT (Dell, trinitron, asi 20 palců, max. rozlišení 1600x1200, ale
zkoušel jsem jich víc a všude ten text vidim).

P.K.