LCD televize Xoro

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Pondělí Září 15 16:15:19 CEST 2008

V mojom archive som vyhrabal toto:

Dosahují moderní LCD panely stejných kvalit jako klasické CRT monitory?
Posuďte sami. Zobrazte si testovací obrázek a zkuste scrollovat pixel po
pixelu, případně hýbat oknem prohlížeče po obrazovce. Také se podívejte
na obraz z různých stran. Pokud bude váš monitor blikat, případně se při
pohledu z některých stran objeví text, vaše LCD není ještě tak dobré
jako CRT.

http://ronja.twibright.com/grx/judgment_day.png

IK